måndag, maj 08, 2006

Segt, segare, segast

Irriterande när man försöker läsa sina dagliga bloggar som finns på blogg.se. Det är nämligen segt som sirap där. Tur att jag själv kan uppdatera min blogg!

Nu är jag finally hemma i alla fall. Dagen har vart bra. Först historia, sen matte och sen musik. På håltimmen fixade vi med våran gigantiska kalender som vi senare hängde upp i ljushallen. Synd att jag inte vet hur man lägger inte bilder från mobilen i datorn, annars hade ni fått se!

Sen träffade jag mamma och gick en sväng på stan. Hon handlade massa till min student. Jag stod mest brevid och nickade/skakade på huvudet. När det gäller min studentmottagning är det bäst att vara tyst och hålla sig borta.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

sorgligt nog vet jag vad du menar ;D

8/5/06 18:45  
Blogger Hanna said...

mfrd: yupp. känns som att det är bäst att hålla sig borta. fine, jag tycker det är helt ok att hon fixar allt ;D

8/5/06 18:49  
Anonymous Anonym said...

JA det börjar bli liiiiite för irreterande nu=(

8/5/06 23:12  
Blogger Hanna said...

felicia: jag förstår det! kom över till blogspot vettja! ;D

9/5/06 13:33  
Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

26/5/06 12:33  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

26/5/06 12:35  

Skicka en kommentar

<< Home