måndag, maj 08, 2006

Illa, jag mår illa

Det blev ett mål McDonaldsmat till middag. Eller ja, jag åt en cheeseburgare och ca. 10 pommes. Inte gott. Jag förstår inte pointen med McDonalds (annat än på väg hem från krogen), men syrran som varit magsjuk i över en vecka fick välja mat idag för att "fira" att hon blivit frisk. Nåja, smaken är som baken.

Mamma berättade att hon måste lämna tillbaka datorn i mitt rum när hon slutar på sitt jobb. Inte för att den är välanvänd eller så eftersom rautern strejkat i flera månader nu, men lite tråkigt är det ju i alla fall. Suck för alla tekniska prylar någonsin. Jag ska köpa mig en bärbar i höst istället. Den kan man både ha här hemma och ta med sig när man flyttar hemifrån. Plus att man alltid kan ha den med sig! Låter praktiskt (och tungt) i mina öron.

Det är tråkigt hur måndagar svishar förbi, skola från 9 till 17. Inte den bästa dagen på veckan, så nog är det skönt att den (snart) är över också.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

26/5/06 12:26  
Anonymous Anonym said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

26/5/06 12:33  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

26/5/06 12:35  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

26/5/06 12:39  

Skicka en kommentar

<< Home