lördag, september 02, 2006

What the fuck

Det är nåt cp-fel på min bärbara dator. Eller inte på datorn utan på nätverket. IT SUCKS!!! Så nu sitter jag vid stora datorn i vardagsrummet. Men det funkar det med.

Jag kom på att min shoppinglista visst kunde bli lite längre :P
Behöver:
En pärm (rosa såklart) att sätta in alla mina avtal och lönespecifikationer från jobbet.
Echinagard (eller hur det nu stavas), jag börjar bli förkyld och den är slut :(
En bra handkräm
Värmeskyddande grejs till håret så det inte blir så slitet

Och ja det var väl allt för tillfället :P
Nu ska jag äta frukost (pizzarester från igår, LOVE it!) och sen fixa mig. Sen blir det stan!
Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

om du köper dv mode så får du med en kupong i tidningen där du kan beställa nästa nr av dv mode och på köpet får du en handkräm i ordinarie strl från dr hauchka (eller hur det nu stavas)för 49 kr. det du! =) och den handkrämen är ju rätt dyr i butikerna. ett tips bara om du endå ska köpa bra handkräm =) ha det bäst! Kramar och pussar!

2/9/06 20:54  
Blogger Hanna said...

frida: åh, då ska jag nog göra det :D tack för tipset gumman! puss&kram!

2/9/06 21:30  

Skicka en kommentar

<< Home