söndag, september 03, 2006

Sjuk och shoppingsug

GAH. Jag har feber. JIPPI, eller inte... jag hatar den här jävla skiten. Jag vill inte vara sjuk, jag vill inte sjukskriva mig!!! För om man sjukskriver sig när man jobbar på Posten får alla lida för det, och det gillar jag inte! Men å andra sidan, är man sjuk så är man... eller? Jag måste ju i alla fall bli frisk till Kreta-resan... annars jävlar.

Jag har ett enormt shoppingsug. Såg en underbar stickad klänning på H&M igår som jag vill ha! Men jag tänker inte gå utanför dörren idag... så lite internetshopping kanske inte skadar? Fast jag borde inte... men kanske måste klicka hem en bikini nånstans ifrån. H&M är ju så sjukt sega så jag tror tyvärr inte jag hinner få dom jag beställde. Josefssons däremot är riktigt snabba, har bara beställt därifrån en gång och jag beställde på en söndag och fick paketet på tisdag, det kallar jag snabb leverans!

Äh.. undrar om jag får i mig nån frukost, min hals är helt jävla igensmockad. Jag kan inte prata (HUGE problem for me...) men det kanske är bra? :P

Ciao!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

stackars lilla sötis då! Hoppas du kryar på dig snart! hade jag bott i västerås hade jag kommit över med lite förkylningskurer till dig! Massor av kramar!

3/9/06 15:02  
Blogger Hanna said...

frida: tack gumman, vad söt du är =) kraam!

3/9/06 16:07  

Skicka en kommentar

<< Home