tisdag, maj 09, 2006

Jag hatar pollen!

Jag hade planerat att sitta ute på balkongen och lapa sol, i alla fall en stund. Men nej, det går inte. Pollen är överallt! I min näsa, i mitt hår, i mina kläder! Snälla Gud ge mig medicin som botar mig!

Men men, life goes on.

Jag har skrivit klart min intervju med drottning Kristitna nu i alla fall. Känns bra, känns bra. Nu tänker jag hoppa in i duschen och skrubba bort varenda pollenkorn jag kan tänkas ha på min kropp. Sen ska jag göra hårinpackning.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

aj, shit vad jobbigt med pollen, stackars dig.

11/5/06 16:30  
Blogger Hanna said...

linn: jo, det är jobbigt. men jag har iaf inte så farlig allergi, så det är lungt =)

12/5/06 21:18  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

26/5/06 12:34  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

26/5/06 12:36  
Anonymous Anonym said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

26/5/06 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home