söndag, september 03, 2006

Sjuuuk

Det är så tråkigt att vara sjuk! Nu är första gången på hela dagen jag kan stå upp utan att ramla. Det är hemskt att må såhär. Jag har legat i sängen hela dagen med två täcken över mig, vet inte varför men fick för mig att jag inte skulle ta nån Ipren. Sen sa mamma ifrån och då tog jag en, och nu svettas jag lite så jag antar att febern är på väg neråt igen, man kan ju hoppas!

Har endast ätit en kopp varma koppen (inte så gott men skönt för halsen) och godis. Inte så bra kanske men skit samma. Hoppas på nån god middag ikväll som jag kan äta. Min hals är fortfarande dålig.

Har varvat avsnitt med Vänner och Gilmore Girls med att lyssna på Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig". Den är väl okej, jag somnar stup i kvarten men jag tror inte det beror på boken utan på mig. Har ju även fixat Marian Keyes bok "Sista chansen" som ljudbok, men den sparar jag till Kreta!

Nu ska jag kolla lite Gilmore Girls igen... ahh vad skönt med massa dvd-boxar så man kan välja och vraka ;) Sen räknar jag ner till Skärgårdsdoktorn klockan halv sju. Love it! Bäst att spela in också ifall jag skulle däcka :P

Bye...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Här är en till som kommer sitta bänkad halv sju och titta på Skärgårdsdoktorn, det är ju så bra! Krya på dig!

3/9/06 17:47  
Blogger Hanna said...

karin: woho, jag har längtat som sjutton efter det här =) var ju hur länge sen som helst man såg det känns det som :) tack så mycket =)

3/9/06 17:57  

Skicka en kommentar

<< Home