torsdag, september 07, 2006

one, two, three, four!

Jajajajajajaja. Eeeeeeeew ni anar inte vilken stupid dag jag har haft idag. Inte för att det var jobbigt eller så... mer för att en svettig man som pratar med sig själv stog i min hage idag. Ih vad arg jag blev på honom, flera gånger ville jag skrika "HÅLL KÄFTEN!!!", men det gjorde jag inte.

Det regnade idag och det var dubbel reklam=jobbigt. Men whatever, dagen är över, ingen poäng att tänka på det. Den är arkiverad.

Vi har haft en internet-snubbe här som skulle fixa nätverket... men tror ni det funkade? NEJ... men skit samma, vi ska köpa ny router (stavas det så?) så då kanske det funkar...

Well well... nu ska jag snart äta middag och sen ska jag ner på stan en snabbis. Ska gå till Bokia och leta några bra böcker till resan och sen ska jag till apoteket, tror jag...

Bye