söndag, september 03, 2006

Lite shoppingtankar

Håhå jaja, mycket klagande från mig idag känner jag... blä för att vara sjuk!

Väldigt många shoppingsidor har besökts idag för att fördriva tiden, och jag beställde till slut en bikini på Josefssons, tycker den ser helt okej ut. Bättre än ingen alls ;)

Nästa gång jag får pengar får jag dubbel lön, (!!!) eftersom jag får månadslön nu istället för efterskottslön. Så då får jag både pengarna för det jag jobbat augusti och september, det innebär fett med cash kan jag lova. ;) Så då ska jag unna mig lite dyra kvalitetskläder som ett par Acne-jeans som jag suktat efter länge, en vit Filippa K-tshirt (sån som jag redan har i svart) och kanske ett par till Hanky Pankys? Även om det mesta av lönen ska in på sparkontot så kan jag unna mig en del ändå ;) Det gillar jag...

Nu ska jag snart äta middag och sen blir det Skärgårdsdoktorn. Wei :)