tisdag, september 05, 2006

I don't feel like dancing

Blablabla, mycket snack och lite verkstad kan man kalla det. Jävla pucko vad trött jag blir.

Förresten så blir jag så trött på vissa på jobbet. Sluta ring, jag kommer när jag är frisk för fan!!!

Jaja, jag var bara tvungen att få ut mina agg. Tack. Jag mår bättre idag, men är fortfarande slö, har ont i huvet och låter som en typ konstig fågel när jag pratar, crazy! Hoppas att jag mår ännu bättre i eftermiddag så jag kan jobba imorgon. Men jag jobbar bara om jag känner mig helt frisk. Det känns som att jag inte orkar springa i 2000 trappsteg just nu om man säger så. Men det visar sig väl.

Jag tänker tvinga mig själv till Spicy Hot idag. Jag måste få nudlar!!! Gud vad gott... igår kunde jag knappt gå från min säng ut till vardagsrummet utan att ta en tupplur på vägen så jag kokade nudelsoppa istället, åt en sked och kastade resten. Jag har bara Spicy Hot i huvudet... nåt starkt ska jag äta, det är bra när man är förkyld har jag hört.

Men nu ska jag först äta frukost och kanske kolla på Friends with money. Den verkar bra. Eller så kollar jag på Vänner. Jennifer Aniston som Jennifer Aniston ;)

Ciao!