måndag, september 04, 2006

Booooooooooring!

Det är så tråkigt att vara ensam hemma, det är så tråkigt att vara sjuk! Blä vad jag klagar, men jag är tillåten att göra det! Så det så. Snart kommer iaf syrran hem så då har jag nån att prata med iaf, yey!

Vette fan hur bloggdesignen blev, bilden till höger ska bytas ut, promise! Vette tusan vad jag gör för skum pose, men jag hittade ingen annan för tillfället så jag tog den. Orkar inte pillra mer med bloggen idag i alla fall.

Har nästan kollat klart på Failure to launch (Hemma bäst). Den är faktiskt bra, jag gillar såna här må-bra filmer som man lätt kan lista ut hur dom slutar, haha. Speciellt när jag är sjuk och ligger däckad i sängen.

Min "chef" ringde och frågade om jag skulle komma och jobba imorgon, jag sa att jag inte trodde det. Jag tänker inte jobba förrän jag mår helt bra... hoppas på onsdag! Det är ju så tråkigt att vara sjuk... då springer jag helre i trappor! ;)

Nä nu ska jag typ gå. Eller gå nånstans ska jag inte, jag ska bara lägga ifrån mig datorn en halvmeter härifrån och sätta på filmen igen, det tar mycket kraft ska jag tala om ;)
Ciao!