måndag, september 04, 2006

Godnatt från sjukstugan

Jahapp, så blev det kväller. Efter en otroligt seg dag känns det rätt skönt att den snart är över, och jag mår mycket bättre nu än vad jag gjorde igår kväll. Även om jag inte är frisk än så är jag förhoppningsvis på väg...

Tog nyss en dusch så nu är första gången sen igår kväll jag känner mig fräsch... Med småfeber som går upp och ner blir man lätt lite svettig, mysigt... Har borstat tänderna också, vilket var behövligt efter all denna glass jag moffat i mig idag (man måste ju passa på när man är förkyld...). Hade planerat att kolla på antingen Friends with money eller American Dreamz ikväll, men jag orkar inte bränna ner dom, så det blir Vänner från "början" igen (jag har ju bara säsong 5-10) Men först ska jag borsta håret och sen krypa ner i sängen igen.

Nattiz!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Vad fiiin din blogg blev! Duktig du e gumman!

4/9/06 23:08  
Blogger Hanna said...

frida: tack :)

5/9/06 08:59  

Skicka en kommentar

<< Home