tisdag, september 05, 2006

Little child, dry your crying eyes

Sitter och lyssnar på Absolute Power Ballads, haha. Great! Mår mycket bättre nu så jag hoppas verkligen på att det blir jobb imorgon! Wei! Det är så inihelvette tråkigt att vara hemma själv och bara ligga i sängen och glo på tv eller dator. Uscha buscha det gillar jag inte!

Sen är det ju bara några dagar kvar till Kreta nu... räknar inte med idag så onsdag, torsdag, fredag... TRE dagar! Ahhhhh... det ska bli SÅ JÄVLA skönt! Måste bara kolla vilket nytt mysigt distrikt jag ska gå när jag kommer tillbaka till jobbet, för jag ska tydligen inte gå samma som innan... tråk. Men det blir nog bra... det löser sig, det gör det alltid :)

Jag undrar om jag ska ta en liten promenad eller nåt, komma ut och röra mig lite... kanske gå ner på stan bara för att se om jag orkar? Orkar man inte gå en sväng på stan orkar man nog inte jobba heller :P Haha... måste hämta ut min bikini idag också, HOPPAS verkligen den passar...

See ya!