tisdag, september 05, 2006

En liten listaaa

1. Var hittade du den här listan? Haha det har jag redan glömt :P
2. Var är dina föräldrar födda? Eh... Västerås... tror jag...
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? VLC-player
4. Vilken är din favoritrestaurang? Spicy Hot/Kina Thai
5. När badade du i en pool senast? Hmm... Löga i somras i guess...
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Aaa, tyvärr. Haha
7. Hur många barn vill du ha? Just nu 0,0 st
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Många jag inte lyssnar på men klassisk skulle jag säga.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Det lutar mer åt ett håll än åt ett annat om man säger så... men bestämt - nej.
10. Vad har du för TV-kanaler? Typ grundutbudet... 1,2,3,4,5,6, mtv, ztv osv.
11. Har du åkt moped någon gång? Every day baby, det ingår i jobbet ;)
12. Har du busringt någon gång? Haha jajemen!
13. Har du fått felparkeringsböter? Nää
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Usa, Florida
16. Har du en egen trädgård? Jag har en blomkruka i mitt fönster...
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? På tv Arthur och tidning Bamse!
18. Kan du alla orden i nationalsången? Japp, kunde alla verser utantill när jag var 2 år. Tack.
19. Badkar eller duschkabin? Badkar
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Måste väl säga Just my luck
64.Gillar du svarta kläder: Ja, fast inte enbart svart... det är tråkigt.
65.Hur tidigt stiger du upp: 06,00 vardagar, på helger är det olika.
66.Vilken färg har du på håret: Blond I guess... med röda toner
67.Vad har du för färg på ögonen: Gröna :)
68.Var har du ont: Just nu har jag ont i halsen och lite i huvudet
69.Vad lyssnar du på för musik nu: James Blunt
22. Chips eller popcorn? Chips
23. Vilken färg på läppstift använder du? Läppstift - nej tack.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eh... nej?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nope!
26. Apelsin- eller äppeljuice? Både och, beror på tillfälle
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Malou, Amanda och jag åt lyx på Kina Thai. :)
28. Favoritchoklad? Geisha.
29. När röstade du senast? Jag har aldrig röstat... men snart så!
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Vad är det för jävla fråga? Jag har inte koll på vart tomaterna kommer ifrån.
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jajemen!
32. Är du bra på matlagning? Om jag vill så kan jag. Synd att jag aldrig vill...
33. Klarar du att tanka själv? Yes!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nää...
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola light
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Mm, använder det dagligen... tur att jag klär så jävla bra i blått... eller nåt.
37. Vad var det senaste du handlade? Eh, en bikini
38. Har du kräkts offentligt? Inte vad jag vet
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Well, money can't buy me love ;) Kärlek såklart!
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja... i vissa situationer, väldigt sällan.
41. Har du ringt något betalnummer? Eh... räknas typ när man ska ringa och skälla på ComHem när tv:n/internet inte funkar? Fast det kanske är gratis...
42. Kan man vara vän med sitt ex? Tveksamt
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Antingen var det min morfar för typ två år sen, eller när min syster opererades sist...
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Haha ja, rött och grant ;)
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Jag har inget, men ska nog skaffa, skaffade nyss nytt abonnemang.
46. Vad har du i din väska? Min dagliga ryggsäck? Eh... post-regnkläder, post-keps (HAHA), ett mini-apotek och oftast en matlåda... och tuggummi och halstabletter och massa mer.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Favoritsak? Jag tycker inte ställa klockan är så kul men det är det sista jag gör...
48. Vad är du tacksam för idag? Eh... att Spicy Hot ligger precis runt hörnet och inte 100 meter härifrån.
49.Senast sedda film: Failure to Launch (Hemma bäst) såg jag igår...
50.Senast köpta skiva: Jag köper inte skivor men Christina Aguileras var den sista jag skaffade mig.
51.Sparar till: Egen lägenhet :)
52.Väntar på: Att bli frisk och Kreta resan (4 dagar kvar!!!)
53.Pålägg som gäller: Leverpastej på jobbmackorna och annars ost!
54.Dagens dryck: Brämhults juice... ananas tror jag är den enda vi har för tillfället...
55.Senaste boken du läste: En shopaholics bekännelser
56.Senaste maträtten du åt: Mackor till frukost, snart Spicy Hot!
57.Senaste klädesplagget du bar: Jag har på mig kläder nu? Mitt röda mys-set från Cubus... love it!
58.Senaste repliken du yttrade: Hejdå!
59.Senaste personen du träffade: Pappa som kom hem för att hämta nycklarna till jobbet som jag glömt, ooops...
60.Senaste personen du pratade i telefon med: Pappa som ringde och frågade om jag hade nycklarna :P
61.Senaste personen du fick brev av: Person? Eh... jag fick väl nån räkning...
62.Senaste gången du sov: Inatt såklart...
63.Vad har du gjort idag: Nada! Spelat Sims och kollat på TV...
70.Vad har du för klocka: Har en Accent men använder den aldrig... känns obekvämt.
71.Favorit godis: Choklad!
72.Dyraste plagg du köpt: Eh... min skid-dress var väldigt dyr, som tur var var det inte jag som betalade den, haha.
73.Har du jobb: Jajemen! Posten rocks... eh.