lördag, september 23, 2006

Dagen efter...

...som vanligt helt seg och trött idag. Inte konstigt med tanke på att jag festade fram till typ fyra inatt. Grr. Idag mår jag sisådär, är inte särskilt bakis men slö och trött som sagt.

Det var kul igår. Förutom att det fanns en del idioter där. Alltså... att som nittonåring bli förföljd hela kvällen av en typ 35 åring som tyckte det slog "gnistor mellan oss" är kanske inte så kul... jag var så jävla rädd. Jag tackar Gud för dom söta killarna som räddade mig och stog med mig, så fort jag stog ensam så kom gamlingen och höll på... När han sen tog fram en sax och sa att han skulle klippa av mig håret för att jag skulle vara söt i kort hår så sprang jag gråtande därifrån. Och det var avslutet på den festen. En taxi hem och bums i säng.

Well well, så kan det gå.
Idag blir det slapp, slapp och slapp. Senare ska jag visa vad jag fick för roliga paket på posten igår :)
Ciao!