söndag, september 17, 2006

Val val vaaaaal (och lite shopping)

Jaha, då har man samlat sig en hel drös med vuxenpoäng idag då! Var nämligen och röstade för en stund sen... kändes rätt högtidligt att gå där med sitt röstkort i handen, haha! Men det var rätt coolt, Hanna Sofia S******** röstar gult, röstar vitt, röstar blått. Yeah!

Idag har jag varit duktig, jag har rensat ur alla sommarkläder ur min garderob, PUST!!! Så nu ligger dom i lådor under sängen... hittade även lite skit som jag antingen ska sälja eller ge till syrran. Sånt jag aldrig använder. Ni anar inte hur tom min garderob är nu... men det är helt okej för mig, massa nytt får ju plats då... och då kan jag börja köra på mitt nya motto också, köpa BRA baskläder som håller länge, alltså jeans, koftor, t-shirts, linnen och så vidare. Märkesgrejer alltså. Men det gäller bara baskläder, annars är H&M hjärtligt välkommen in i min garderob!

Har redan börjat påfyllningen med lite (?) internetshopping. En svart cashmir-kofta från BEST/La Redoute har jag beställt och lite senare i eftermiddag ska jag klicka hem ett par Acne-jeans och kanske lite annat från Zoovillage. Tror även det blir ett svart och ett vitt AA-linne... Tur att jag får fetinglön den här månaden, då märks ju inte dom här utgifterna sååå mycket!