fredag, september 08, 2006

Bye bye Sweden!

Tänkte lägga in en stor bild på poolen och hotellet vi ska bo på, bara för att göra er avundsjuka ;) men det funkar fortfarande inte... too bad.

Nu ska jag gå och sova, halv fyra imorgon bitti ska jag upp... fyra bär det av mot Arlanda och sju går planet... 1o är vi på Kreta :D

Eftersom vi kommer vara på Arlanda så fucking tidigt vet jag inte om jag är i mina sinnes fulla bruk att shoppa taxfree, men det visar sig :P

Vi höööörs om en vecka! Hoppas det snöar eller nåt här hemma hihi.
Puss å kram!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Miss u! ;) Och jag vill INTE höra om exakt hur brun du är sen, ok?! :P

14/9/06 21:25  
Blogger Hanna said...

karolina: kul att vara saknad =) hihi, jag är faktiskt inte så brun, bara liiite ;)

17/9/06 19:48  

Skicka en kommentar

<< Home