onsdag, september 20, 2006

Bokmal

På senaste tiden har jag börjat läsa jättemycket. Det är sååå mysigt att krypa upp i sängen med en bok och en kopp te eller lite godis... det är livet! Häromdagen läste jag ut Rivalerna av Lesley Lokko, och igår började jag på Mossvikenfruarna-Chansen av Emma Hamberg. Nu har jag klickat hem massa böcker, så att jag inte behöver få panik nästa gång jag har läst ut en bok och inte har en ny att läsa ;)

Dom här böckerna är nu på väg till mig:

Nu har jag nog så det räcker ett tag :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det tror jag med..alltså att du har så det räcker ett tag..med böcker sen;)
Jag läser själv Gossip Girl 2 just nu=)!

Ha en trevlig Helg!=)

23/9/06 12:45  
Blogger Hanna said...

hannah: det är ju så kul att läsa :D åh... hoppas den är bra, läste ut ettan för ett tag sen :) trevlig helg till dig med!

23/9/06 14:12  

Skicka en kommentar

<< Home