söndag, september 17, 2006

H&M-paketet och taxfree-shopping



Japp, här kommer dom utlovade bilderna! Överst är tröjorna från H&M som jag hade glömt att jag beställt... men är nöjd med båda så dom får stanna, billiga var dom med! Den "rosa" är från Harmony-kollektionen och är väldigt skön, och den svarta är en helt vanlig, lite längre t-shirt, rätt långa armar hade den dock...

På bilden längst ner är taxfreeshoppingen (förutom godiset allstå, hihi). Hade redan innan beställt den omtalade "guldpennan" från YSL till flygresan hem, och läppglanset köpte jag i panik när jag kom på att jag inte hade med mig nåt på Arlanda (!!!). Biotherms Splash Gloss är det i alla fall.

Nu ska jag fortsätta fundera på vilka jeans jag ska beställa... Acnes Hep Pure eller Hep Raw? Gah. Det lutar åt Pure... mörka jeans har jag redan...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kul att du e tillbaks! fast trist för dig förstås... guldpennan är såå himla bra! jag kan int leva utan den! Kraaaam!

17/9/06 18:23  
Blogger Hanna said...

frida: fast det är rätt skönt att vara hemma också =) borta bra men hemma bäst :D vad bra att den är bra, fast det borde den ju med tanke på priset ;) kramis!

17/9/06 19:46  

Skicka en kommentar

<< Home