tisdag, september 19, 2006

Blä

Jag mår fortfarande inte bra. Har så jävla ont i magen, jag vet inte vad som är fel! Det känns som att nån sticker kniven i mig och vrider om... fy fan. Känner mig typ uppsvälld också, typ gravid... ew. Jättejobbigt att springa i trappor och hålla på och jobba, men vad gör man då... knappast stannar jag hemma.

Sen mår jag inte så bra annars heller, allt känns liksom fel... eller ja, det är svårt att förklara utan att gå in på detaljer och det orkar jag inte. Känns bara som att allt går käpprätt åt helvette nu för tiden, aldrig kan nåt få gå riktigt bra. Men vad kan man göra? Bara att hoppas att det vänder snart så jag får lite medvind för ovanlighetens skull.

Så om ni undrar varför det är dåligt med blogginlägg så har ni svaret här ovan.
But i'll be back...
Tack och hej.