torsdag, september 21, 2006

Torsdag fucking torsdag

Fy fan. Har precis kommit ur duschen, jobbade fet övertid idag, en och en halv timme!!! Men, jävligt bra med cash blir det i alla fall... och fick massa saker gjorda som jag inte skulle hunnit på ordinarie tid, också skönt...

Har haft en rätt bra dag, förutom att jag HATAR (jag vet att hata är ett mycket, mycket starkt ord) en snubbe (eller ja, kanske två) på mitt jobb. Seriöst om han inte skärper sig kommer jag snart skrika rakt ut av frustration eller sparka honom jävligt hårt på smalbenet (eller mellan benen). Helt seriöst, det måste vara nåt fel på honom. Jag orkar inte ta hela grejen här för man vet aldrig vem som läser... men det var iaf ILSKA på hög nivå idag... ja, mycket gick rätt fel idag.

Fick nya Veckorevyn hemskickad idag, i ett kuvert, huh? Aja, tack..?

Imorgon blir det nog party... är fett opepp men det brukar bli roligast då!