torsdag, maj 18, 2006

Wholy Macarony!

Oh my God! Sitter och slökollar lite på kvalet till Eurovision Song Contest... HMMM. Jag kan inte undgå att bli lite fundersam. Min fråga är: Hur har dessa bidrag kunnat vinna i sina hemländer? I don't get it! Det är så sjukt dålig musik så det finns inte. Och när det trippar ut fyra tjejer i string och stayups har det kanske gått lite långt? Eller?

Jaja. Lite patriotiskt hejar man ju på Carola ändå. Även fast låten är sådär och hon är konstig (och creepy som fan). Jag diggar hennes tidigare musik, men jag tycker det börjar gå lite långt nu.

Och jag som skulle hinna med så mycket idag! Jag skulle ta ett varmt avslappnande bad, städa rummet, plugga (jag har pluggat typ 1 timme men jag hade planerat att plugga mer) och massa annat. Men nej, det tar vi en annan dag. Kanske imorrn? Har bara en lektion, 11,50-12,50 och sen blir det dansträning till utklädnadshowen. Yey!