tisdag, maj 16, 2006

Irritation osv.

Helt jävla sinnessjukt vad irriterad jag kan bli på vissa människor ibland. GAH!!! Är det så jävla svårt att bete sig som en normal människa?

Suck. Jag har sååå ingen lust att plugga. Men jag ska. Nu. Snart. Jag ska läsa igenom allt en gång. Sen ska jag ta en paus och sen läsa igenom det en eller två gånger till. I omgångar. That's how I do it.

Jag är hungrig. Ska nog tillaga mig en toast eller liknande. Sen blir det chilinötter när jag pluggar. Sen ikväll blir det fetångest för att jag har vart onyttig på en tisdag så kanske drar jag ut och springer. Eventuellt. Kanske.

Ähh... lika bra att sätta igång så man för skiten överstökad. På tal om skit är mitt rum stökigt igen. Fast det är bara kläder som ligger. Och om man bäddar sängen ser det genast mycket mer städat ut.

Ciao!