lördag, maj 13, 2006

Grrrr

Vad arg jag blev. Utan förvarning eller nåt. Nu är hela familjen på stan men jag stannade hemma. Jag orkar inte. Jag är arg. Jag är irriterad. Och ledsen. Jag vet inte ens varför. Ähh, det går nog snart över.

Jag ska bränna en skiva tills ikväll sen. Haha, känns som att sällskapet kommer uppskatta musiken liksom! Mohahaha!
Och varför har jag inte fått H&Ms höstkatalog än för? Alla andra verkar ha fått den. Men det är nog bra, annars hade jag skickat iväg en fet beställning med kläder som jag hade tröttnat på tills i höst i alla fall. Men ändå, hatar min brevbärare mig? Nejdå, brevbärare är söta och snälla (i alla fall jag...)

Nu tänker jag lägga mig i sängen, dra ner rullgardinen, kolla på OC och äta kexchoklad. Så det så. Godis kanske gör mig glad. Jag sa kanske.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag har inte heller fått nån =/ men jag är glad ändå!

13/5/06 12:09  
Blogger Hanna said...

malou: hmm... vi västeråsare kanske inte prioriteras lika mkt som andra? hmpf... fast egentligen har man väl ingen lust att beställa höstkläder nu iaf.. eller jo, det har jag... shoppingsug ab

13/5/06 12:54  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

26/5/06 12:24  
Anonymous Anonym said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

26/5/06 12:34  

Skicka en kommentar

<< Home