fredag, maj 12, 2006

Oh, it hurts

Yes it does. Jag bestämde mig för att släppa det och gå vidare i livet. Men jag kan inte. Och personen jag talar om gör ju inte saken lättare för mig heller. Love sucks sometimes.

Happ. Middagen är avklarad, nu sitter jag här med en öl och knappar på tangenterna. Inget att göra ikväll... eller jo, saker finns att göra. Men jag orkar inte. Jag ser fram emot en kväll hemma i sängen. Kanske kolla lite OC eller en film och äta glass. Gottgott!

Nåja, jag är glad i alla fall. Och det är väl det som räknas? Imorgon blir det avskedsfest nånstans, jag vet inte riktigt vart än... men fest blir det i alla fall. Med allt vad det innebär. Speciellt alkohol och dans.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

26/5/06 12:14  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

26/5/06 12:35  
Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

26/5/06 12:36  
Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

26/5/06 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home