torsdag, maj 11, 2006

Cleaning lady

Nu är jag Cleaning Lady! Jag tycker faktiskt inte att det är så hemskt att städa, i alla fall inte när man väl kommit igång. Jag har dammsugit hela rummet och till och med under sängen. Där under hittade jag saker jag nästan glömt att jag hade. Kläder till och med! Haha! Jag skulle vilja öppna fönstret och vädra, men nej. Pollen är inte välkommen in i mitt rum.

Tror det är dags att gå och fortsätta. Sitter jag här för länge kanske jag glömmer bort att jag städar!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

26/5/06 12:24  
Anonymous Anonym said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

26/5/06 12:34  

Skicka en kommentar

<< Home