torsdag, maj 11, 2006

Some kind of joke?

Nej, det är inte ett skämt. Jag är redan hemma! Provet som (för normala) skulle ta fyra timmar tog för mig en halvtimme. Jag svarade på kanske fem frågor, sen gick jag. Matematik är inget för mig, det kan jag konstatera nu (som att jag inte kunde det innan). Nåja, får väl nöja mig med en ledig dag istället. Det tackar jag inte nej till.

H&M har än en gång fyllt på med massa nytt. Jag blir såklart galen och massa saker (jag skulle inte handla mer randigt...) ligger redan i min shoppingbag. Nåja, jag fyller ju år snart och då kommer jag få pengar. Jag hinner säkert ångra mig, men beställningen skickas inte förrän vecka 21. En bikini åkte med i beställningen också. Jag behöver ju verkligen en ny. Hmpf.

Idag ska jag storstäda i mitt rum. Rensa som bara den. Jag orkar inte se all skit. När solen inte skiner får man hitta på annat att göra. Adieu!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

26/5/06 12:35  

Skicka en kommentar

<< Home