onsdag, maj 10, 2006

Suck och stön

Gud vad arg jag var på eftermiddagen. Jag vet inte ens varför. Jag hade noll lust att träna, men begav mig iväg till gymmet ändå. När jag kommer fram och går in så ser jag att det inte är hon som brukar hålla i passet som skulle ha det idag, utan en tjej vars pass jag verkligen inte gillar. Det var nära att jag vände i dörren. Men sen tog jag mig i kragen och tränade ändå. Och ilska är inte så pjåkigt när man ska träna, man kör mycket hårdare då!

Imorgon har jag nationella prov i Matte C. Fuck you matematik. I don't get it! Men i alla fall så slutar jag när jag är klar (vilket kanske blir vid 10-tiden), så då har jag hela dagen ledig. Det gillar jag! Får se om jag lägger mig på balkongen och solar. Om pollen tillåter. Vilket det självklart inte kommer göra. Men men, livet är hårt på landet...

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag tycker att du är bra på matte!!

10/5/06 20:14  
Blogger Hanna said...

x^2=YX3

derivera din mamma

10/5/06 20:28  
Anonymous Anonym said...

men gumman vad du är duktig som tränar och håller på! själv har jag så jälva dåligt samvete för att jag aldrig orkar pallra mig till gymmet...

10/5/06 23:09  
Blogger Hanna said...

frida: tack gumman! :) jadu, jag förstår inte själv hur jag orkar... :P ´haha, det är bara ta sig i kragen och gå dit ;)

11/5/06 12:04  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

26/5/06 12:14  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

26/5/06 12:24  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

26/5/06 12:26  
Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

26/5/06 12:34  
Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

26/5/06 12:35  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

26/5/06 12:36  

Skicka en kommentar

<< Home