fredag, maj 12, 2006

Fullspäckad morgon

Pust, vilken morgon. Har redan hunnit motionera, sprang 4 km... tog 25 min. Ganska bra, ganska bra. Sen har jag tagit en dusch och en liten tupplur. Så nu är jag fit for fight igen! Yei, känner mig sådär duktig nu!

Har bara en lektion idag... från 11,50 till 12,50. Känns väl inte sådär jättevärt att gå till skolan, men vi har grupparbete så jag har inte mycket till val. Can't let them down.

Nu blir det iordningsfix, dagens outfit och lunch om typ en timme!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

26/5/06 12:25  

Skicka en kommentar

<< Home