torsdag, maj 11, 2006

Mango och Cosmopolitan

Jag var och mötte upp mamma på stationen vid fyratiden och sen gick vi en sväng på stan. Jag hämtade ut ny allergi-nässpray... Nästan 200 fucking kronor kostar den! Tack för att ni rånar mig! (Eller ja, mamma...) På vägen hem såg vi ett fyllo som stog och kastade en cykel i marken och skrek "Titta! Jag är starkare än både Pippi och Bamse!" Suck sa jag. Jag hatar att det är så mycket fyllon här i närheten på sommaren. Dom är så obehagliga!

Fick ett jättefint aprikosfärgat linne av mamsen, som hon köpt på Mango i Stockholm. Åh... aprikosfärgat är så fint till vitt! Me like!

Förresten, om nån undrar hur det gick med min städning... det ser likadant ut nu som det gjorde när jag lämnade rummet första gången ;). Var och hämtade posten och såg att nya Cosmopolitan hade kommit. Då kunde jag inte låta bli att bojkotta min pollenallergi och sätta mig i solen på balkongen och läsa den. Så så gick det med det. Får väl fortsätta städa nu istället!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag blir så avis på alla som får läsa svenska tidningar=( *böööla*

12/5/06 07:23  
Blogger Hanna said...

felicia: ja, jag förstår det =/ du får väl be nån snällis skicka dom till dig? :)

12/5/06 08:12  
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

26/5/06 12:14  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

26/5/06 12:32  

Skicka en kommentar

<< Home