fredag, maj 12, 2006

Hanna - The Pirate!

Okej. Idag fick vi dem. Dräkterna. De fruktansvärda, fula, äckliga dräkterna som vi ska ha under ett tillfälle i vår. Jag vet inte hur mycket jag kan avslöja då jag inte vet vilka som läser min blogg... men okej. Det spelar ingen roll, ingen bryr sig. Rykterna går i vilket fall som helst. Ni får se kort sen!

Jag klädde på mig min dräkt idag i Vasaparken när vi hade picknick. Kände att jag fick lite skumma blickar av folk, men hey, det bjuder jag på! Hade urmysigt på picknicken iaf! Massa folk man tycker om! :)

Nej, om man skulle börja tänka på refrängen helt enkelt. Tråkigt att lägga sig såhär tidigt, jag vet. Men... imorgon är en annan dag, och jag satsar på att den ska bli perfekt! Party party!

Nattinatt!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»

26/5/06 12:18  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

26/5/06 12:32  
Anonymous Anonym said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

26/5/06 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home