söndag, maj 14, 2006

Puhh

Jag hade en trevlig och mysig kväll igår. Eller ja, den var trevlig till en början. Sen blev det som det blev... Jag kommer inte riktigt ihåg allting som hände... Jag drack inte ens upp mina cider, men jag var full ändå. Så kan det gå.

Har nyss kommit hem från Björnön. Sprang 5an. Alltså, fastän jag var bakis som en gris så sprang jag fem kilometer! Det är värt en applåd! *Klappklappklapp* Tack!

Nu ska jag snart äta lunch. På eftermiddagen blir det plugg och annat som måste göras.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

26/5/06 12:22  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

26/5/06 12:32  
Anonymous Anonym said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

26/5/06 12:35  
Anonymous Anonym said...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

26/5/06 12:38  

Skicka en kommentar

<< Home