måndag, maj 15, 2006

Funderingar

Okej. Ska jag med mams ut och springa ikväll? Eller ska jag stanna hemma och plugga? Jag behöver verkligen plugga, men frågan är om jag kommer göra det om jag stannar hemma. Äh. Jag får se hur jag gör.

Mitt H&M-paket kom inte idag. Jag hoppades att det skulle göra det för det har stått skickat sen typ i onsdags. Suck och fuck you. Sen har dom ändrat leveranstid för nästa paket, det med bikinin och massa annat till vecka 22. Vilket inte alls är bra då jag kommer lägga till massa saker som jag egentligen inte behöver innan det skickas. Fuck.

På tal om paket så öppnade jag det paket som stog på köksbordet med texten "Grattis Sofia" på. Det var en BH och ett par trosor! Me like att få sånt! Det var en sån där bra BH också, som man knäpper där fram och som man kan ha under brottarlinnen. Toppen!

Näe det blir nog plugg ikväll. Det måste göras. Jag hatar måsten. Men snart mina vänner är det student som gäller för min del.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

26/5/06 12:24  
Anonymous Anonym said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

26/5/06 12:25  
Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

26/5/06 12:36  

Skicka en kommentar

<< Home