tisdag, maj 16, 2006

Etik och moral - ingenting för mig

Okej. Here we go. Jag har försökt och försökt att få någorlunda grepp på Religionen. Men nej, det går helt enkelt inte. Jag somnar, börjar göra nåt annat eller läser utan att ta in informationen. Lägg till att jag är så inihelvette skoltrött och du har mig i ett nötskal. Fuck school!

Alla H&M-kläder åker tillbaka snabbare än kvickt. De två linnena jag beställde var aldeles för stora, och skjortan var jättelång och smal. Konstigt värre. Men som plåster på såren så la jag till den svarta wrapen i min, mammas och syrrans beställning som kommer vecka 22, eftersom jag var så "duktig" och inte behöll nåt av det som kom idag.

Oh my, häxan förhäxar oss en efter en. Jag tror att hon är en häxa på riktigt! Jag är lite rädd för henne. Tänk om hon ger mig typ körtelfeber innan studenten! Huuuuhh. Det skulle inte förvåna mig. Jag har inte gjort dumt, nåt men hon kanske tycker det. Hmm, nån häxexpert där ute som kan rädda mig?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

SLUTA!! det behöver inte vara så! jag har ju jämt ont nånstans. det är säkert bara ett sammanträffande. säg att du tror det också!!!

16/5/06 16:59  
Blogger Hanna said...

malou: javisst....hmmm....

16/5/06 17:01  

Skicka en kommentar

<< Home