onsdag, maj 17, 2006

Vem fan vill läsa en deppblogg?

Mmm... idag bevisades det igen. Tomt tittande på ett papper med frågor jag inte kunde svaret på. Jag känner mig just nu så jävla misslyckad. Jag vet liksom inte vad som är fel med mig?

Hmpf. Jag orkar inte tänka på det mer. Jag kan inte göra nåt åt saken nu i alla fall. Men jag kunde gjort det igår. Och i förrgår.

Jag lovar att det är det här fucking vädret som gör mig ledsen. Vissa saker som ligger under ytan och gror, så frågar nån nånting om just det, och vipps... here we go again. Jag kanske inte borde klaga, vad har jag för rätt? Jag har ändå människor omkring mig som jag älskar och som älskar mig. Jag har mina underbara älskade vänner. Som jag inte kommer träffa varje dag längre. Som jag inte ens vet om jag kommer vara vänner med efter gymnasiet. Alla försvinner hit och dit och kvar står jag? Eller? Är det hur det här ska sluta?

Förresten är jag fet. Jag har ätit godis idag.

Förlåt. Jag ska vara glad nu.