tisdag, maj 16, 2006

What are you hoping for?

Okej, helt jävla ärligt. Jag klarar inte av skolan. Jag gör verkligen inte det. Jag får fet ångest, mår dåligt och är hur känslig som helst. Alltid när nån börjar fråga hur det går i skolan, vad man ska göra i höst osv. så vill jag bara dö. Helt ärligt, jag vill dö. Jag är helt fucking sönderstressad och inget kan rädda mig. Det är så jävla lätt för andra att tala om att det "bara är att kämpa dom sista veckorna". Så fan heller!

Är det meningen att skolan ska få en att börja gråta varje gång man tänker på hur värdelös och dålig man är? Det värsta är när folk utbrister "ÅH fan vad dålig jag är, jag fick bara VG!" Är det konstigt att man då känner sig jättedålig över sitt lilla G på provet? Nej det är det inte. Och ja, jag vet att man inte ska jämföra sig med andra. Men det gör man, hela jävla tiden. Varesig man vill eller ej. Det spelar ingen roll vad folk säger.

Piss helvette vad dåligt jag mår just nu. Jag hatar det här. Allt jag vill är att få ett slutbetyg i min hand, skrika "Jag har tagit studenten" och få skratta lite, utan att låssas. Ingen fattar hur jag känner mig, ingen.

Sorry. Jag var tvungen att ventilera mig lite.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att se att jag inte är ensam om att ventilera mig på bloggen=)
Och försök att ta det lugnt slappna av och låt det rinna av dig... Människor med dåligt självförtroende söker sätt att hävda sig och detta är ett av dom... Tänk på att du är så mycket mer... Du är smart snygg och grym på att blogga ju=) *kram*

16/5/06 21:22  
Blogger Hanna said...

felicia: tack gumman, det värmer! *kram*

17/5/06 08:47  

Skicka en kommentar

<< Home