onsdag, maj 17, 2006

Just put on a fucking smile

Hojhoj! Är på mycket bättre humör nu. Är långt ifrån glad, but still...

Drog till Friskis och körde ett pass vid sex med Amanda och syrran. Det var najs, dock var det en annorlunda ledare idag. Hon som brukar ha det skulle springa vårruset (som btw är i stan idag) så det var en lite äldre dam med konstig musik och konstiga övningar. Men sånt är livet. Och när man tränar blir man lite happy.

Ikväll kollas det på Champions League här hemma på stora TVn. Känns som att OC hamnar i andra hand ikväll. Men inte för mig! Jag tänker kolla på min lilla tv inne hos mig. Fast jag har bestämt mig för att heja på Arsenal ändå. Endast för att resten av familjen hejar på Barcelona. Jag tycker om att heja på det andra laget och jubla och retas när dom gör mål. Mean, i know!

OC, chilinötter och en påse godis borde väl kunna muntra upp mig lite till? Ja, det tycker jag!