söndag, maj 28, 2006

We're the pirates of dance!

We stand together as one, side by side on the run.......wohoo! Jag har danstränat i flera timmar nu, aldeles ensam här hemma. Fick mixen skickad till mig på MSN för ett tag sen! Haha, det är så kul! Fattar inte att det är på onsdag vi ska visa upp det för hela skolan! Jag menar, i två år har jag vart publik, nu är det våran klass som ska dansa! Helt sinnessjukt. Ungefär lika sjukt som att jag ska ta studenten iår. Hoho! Klockan 6 ska jag till friidrottshallen här i stan och träna vidare, fast då med "hela" klassen. (Vilka som nu behagar att komma...)

Jag och syrran var ju på shoppingrunda tidigare. Blev ingen tung shopping precis. Jag köpte ett linne och hon köpte två. Så kan det gå! (Jag är så bra på att rimma.)

Min nacke är fortfarande cp. Jag måste gå och fråga nån om massage. Smärta är vad det är.

Puss o kram, syns på stan!