torsdag, maj 25, 2006

Happy birthday to me!


Japp. MIN dag är här nu, idag fyller jag 19 stora år. Jag är numera inte längre varken ett barn eller en nybliven vuxen. Jag är vuxen på riktigt nu! Det ni! Jag bara känner hur mogen jag blivit över natten.

Inga presenter har jag fått än. Inte av mamsen och papsen i alla fall. Men det kommer när mamma och syrran kommer hem från Lidingö och min moster. Men av söta Sara fick jag igår en rosa prinsesskrona och ett rosa barnparaply som hon hade tejpat glitter på. Åhh, vad glad jag blev! Hade prinsesskronan hela kvällen och natten. Wei.

Igår var det kul, men irritationsmoment nummer ett var mer irriterande än vanligt och jag fattar inte vad människan höll på med. Seriöst, jag blir nästan upprörd när jag tänker på det. Men, det spelar ingen roll. Jag sket i den personen och festade järnet. As usual.

Nu ska jag och pappa städa. Som tur var är det inte så stökigt, fastän förfesten igår gick rätt vilt till. Haha.

Ha en bra dag mina vänner, det ska jag ha! Man fyller ju trots allt bara år en gång om året!

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Grattis till min födelsdagstvilling ;)

25/5/06 14:09  
Anonymous Anonym said...

Grattis :)
Hoppas du får en bra dag !
Tårtan såg ju väldigt god ut i alla fall ;)

25/5/06 14:22  
Blogger Hanna said...

engla: taaaack detsamma :)

mandiis: Tack! :) Ja visst gör den? muuuums!

25/5/06 14:50  
Anonymous Anonym said...

jaaa må hon leeeva, ja må hon leeva, ja må hon leva uti hundrade ååår. javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti huuuundradeeee åååååår!! HIPP HIPP HURRA! HURRA! HURRA! HURRAAAAA!!! GRATTIS GUMMAN! hoppas du får en massa presenter! pussar och kramar!!

25/5/06 21:04  
Blogger Hanna said...

frida: TACK gumman! vad fint du sjunger ;D hihihi! puss o kram!

25/5/06 21:18  
Anonymous Anonym said...

Grattis flickebarnet!!!!

26/5/06 00:41  
Blogger Hanna said...

Felicia: Tack gumman! :)

26/5/06 10:36  

Skicka en kommentar

<< Home