söndag, maj 21, 2006

Scheisse!

Rättvisor, rättigheter och frihet inkopplat. Snark. Har läst igenom första delen av filosofin riktigt noga nu, och gjort små anteckningar vid sidan om. Nu är det bara andra halvan kvar. Och sen historian då. Men det lutar åt att jag tar mig an historian nu i eftermiddag och hinner jag tar jag filosofin också, men annars tar jag det imorgon eftersom provet är på tisdag. ZzZZzz... Jag har bara plugg i mitt huvud just nu så jag har inte så mycket att komma med. Behövde bara komma bort från Filosofiboken en stund. Den är ju inte väldans intressant om man säger så. Fast... det är faktiskt lite roligare än vad jag tänkte att det skulle vara. Observera att jag sa lite.

Mamma och systeryster är på stan. På vägen hem ska dom köpa Daim till mig. Seriöst, jag har vart sugen på det i flera dagar, jag fattar inte! Jag är aldrig sugen på det annars...? Men nu ska jag få mig en dubbeldaim i alla fall. Och till middag blir det pizza. Det är sällan jag är såhär onyttig, men jag har faktiskt "den perioden på månaden då man får äta vad man vill" just nu. Eller kalla det lingonvecka om ni vill. Eller Magnus. Aaa, ni fattar. Hohoho!

Jag är så sugen på att prata med nån men ingen är i närheten. Kanske ska sätta på musik och värma stämbanden på så sätt? Yeye. Nu lite mer vila och sen tillbaka till skolböckerna.