lördag, maj 20, 2006

Jesus Christ

Alltså. Alltså HALLÅ. Jag lever, men det är knappt kan jag tala om. Det var längesen jag var såhär jävla bakis. Det var längesen jag mådde illa dagen efter. Men idag gör jag det. Och inte vet jag varför, för jag drack inte mer än vanligt! Men jag tror att jag har en liten förkylning som ligger och lurar nånstans. Det måste vara det.

Det var en helt okej kväll igår. Alla var glada och snälla. Min lilla Hagga blev orättvist behandlad och kallades av okända människor Mörten hela kvällen. Hon förstod inte varför och gick runt och frågade alla det. Dom bara skrattade.

Vi tog bussen hem vid typ halv tre. Tyvärr så var busschauffören galen, och vi körde på landsväg. Jag trodde helt ärligt att bussen typ hade blivit kapad (jag var full), fast sen satt jag på Shakira på mobilen och då blev jag lugn och började sjunga istället. Haha.

Förresten är min väska skadad. Den har öl all over itself. Fuck.

Nu ska jag till skafferiet och leta fettprodukter. Typ kakor, pizza eller liknande. Ska nog göra en toast, mums!