lördag, maj 20, 2006

I promise you will never see me cry

Oh my. Ju längre dagen går så kommer jag på fler och fler pinsamma saker som hände igår. Eller ja, pinsamma och pinsamma. Jag brukar inte orka bry mig om vad jag har gjort, man kan ju inte göra dem ogjorda i alla fall så orka. Men det är lite lustigt att jag gick omkring och trodde jag var nykter, vilket jag idag verkligen vet att jag inte var! Haha. Jag tror jag är med på en miljon kort på typ tjugo olika kameror. När jag är full är jag (om det är möjligt) mer kamerakåt än vanligt! ;)

Min mamma och syster har köpt nya mobiler. Själv har jag planerat att behålla min söta lilla älskade Samsung tills den faller samman. Jag älskar min mobil, och jag förstår hur man gör. (Åtminstonde hur man ringer och SMSar, det är det jag behöver veta.) Deras mobiler är komplicerade och fula. Min är också för komplicerad, i alla fall för mig.

Jag ska plugga filosofi om ett tag. Tråkigt, men sant.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha, men gumman då! Vad gjorde du för pinsamt igår? viss e det jobbigt när man bara kommer på fler och fler saker man gjort på fyllan.. ibland vill man bara gräva ner sig..

20/5/06 19:30  
Blogger Hanna said...

frida: hahaa! nej det var inte sååå pinsamt egentligen. orkar inte bry mig ;D men det känns jävligt jobbigt dagen efter när man vaknar ;)

20/5/06 22:28  

Skicka en kommentar

<< Home