lördag, maj 27, 2006

En liten lista

Senast sedda film: Hmm... Hur man blir av med en kille på 10 dagar... I think!
Senast köpta skiva: Jag köper inte skivor.
Sparar till: Jag sparade till en bärbar dator men nu har jag ju fått en :D
Väntar på: Studenten here we come!
Pålägg som gäller: Ost, alltid ost!
Dagens dryck: Vatten.
Senaste boken du läste: Filosofiboken, tyvärr.
Senaste maträtten du åt: Pizza igår kväll.
Senaste klädesplagget du bar: Jag sitter här i BH och röda mjukisar.
Senaste repliken du yttrade: "Wow, coolt"
Senaste personen du träffade: Syster
Senaste personen du pratade i telefon med: Mamma
Senaste personen du fick brev av: Typ en mobilräkning eller nåt.
Senaste gången du sov: Inatt.
Senaste saken du köpte: En pizza.
Vad har du gjort idag: Sovit och suttit.
Gillar du svarta kläder: Jajamensan. Fast jag använder det inte så ofta.
Hur tidigt stiger du upp: Vid sju normalt.
Vilken färg har du på håret: "Guldfärgat" brukar folk säga. Jag säger blondt.
Vad har du för färg på ögonen: Gröna.
Var har du ont: I nacken, som fan.
Vad lyssnar du på för musik nu: Radioreklam. Yey.
Vad tycker du om idrott: Skolidrott? It sucks. Annan idrott, fine!
Vad har du för klocka: Har en svart Acxent som jag aldrig använder.
Favorit godis: Choklaaad!
Dyraste plagg du köpt: Jag? Hmm... ett par jeans för typ 1000 kanske.
Har du jobb: Japp. Brevbärare.
Vad fick du på ditt senaste prov: Godkänt, i hope!
Favoritämne i skolan: Say what? Favorit?
Något du är stolt över: Jag är stolt över mig själv, för jag ska ta studenten!