lördag, maj 27, 2006

Wunderbar!

Hoho!
Igår var en innehållsrik (och mkt rolig och trevlig) dag. Först gick jag ner på stan vid typ tolv med syrran. Hon skulle köpa smink och ville ha min hjälp. Sen köpte vi en morsdagspresent till mamma också. Vid ett mötte jag Amanda, vi skulle köpa present till Sara som fyller år imorgon (men firades igår). Det blev ett jättefint halsband med matchande armband till från Indiska. Sen gick vi runt på stan, åt lunch osv. Vid tretiden gick vi upp till Djäkneberget för att fira Sara, där var vi till typ sex kanske. Efter det hoppade jag in i bilen med Sanne för att först åka hem till hennes systers lägenhet och parkera bilen, och sen vandra vidare över till Mette där Amanda, Malin och Camilla höll hus. Där hängde vi ett tag, innan vi gick och köpte pizza, mums! Sen gick vi och köpte nötter och sen upp till lägenheten igen. Vi spelade poker och snackade skit (me love it) osv. Supernajs kväll! Sen skjutsade cutiepie-Sanne hem mig (självklart betalade jag en slant) och jag somnade som en stock vid ett-tiden. Tack älsklingar för en underbar dag!

Idag åker mamma till Korsika. Jag och syrran har mosat ner hennes morsdags-paket i hennes resväska (undrar om hon kommer märka det, hihi). Jag kommer sakna henne, snyft! Men jag överlever, bäst att lära sig leva utan mamsen, i alla fall under bara en vecka. Haha. Men jag har gjort det flera gånger förr.

Nu ska jag äta frukost!