torsdag, maj 25, 2006

What a wonderful day!

Jag har helt enkelt haft en underbar födelsedag. Vaknade vid nio (!!!), gick upp och åt frukost och satt och pratade med pappsen. Sen började vi städa efter förfesten igår. Det gick relativt snabbt, bara dammsuga och kasta sopor. Vid halv två kom mamma och syrran hem, då åt vi lunch och så. Sen fick jag öppna mina paket (WEEII). Fick massa småsaker av syrran (me like), en sprillans ny BÄRBAR DATOR av mamma och pappa (fattar ni min lycka? Åhh.), ett Juicytubes av mamma och sen lite pengar också.

Vid fyra kom släkten (och Manfred såklart) och då blev det mer paket! Eftersom det var kalas både för syrran och mig så fick hon också paket. Jag fick en kokbok, en stekpanna (hahahahahaha), massa pengar och av Manfred fick jag en bok och tre ögonskuggor! Wehoo!

Sen vid sju gick mamma och syrran iväg och köpte kinamat, som vi åt till middag. Mums! Spicy Hot i mitt hjärta! Sen har jag suttit lite vid min nya dator (den har tyvärr inte internet än... vårt trådlösa nätverk är knaaas.) och nu sitter jag här.

Stort tack till alla som har gjort den här dagen sååå underbar. Tack mamma, pappa och syrran. JAG ÄLSKAR ER. Och tack för alla söta sms! <3 Åh, vad jag är glad!