söndag, september 24, 2006

What's wrong?

GAH... vad är fel på mig??? Min mage är helt fucking uppblåst och jag mår illa och är hungrig konstant. Som en fet jävla baksmälla. Tack för den televerket!!!

Vi har ätit jättemumsig räkpanna till middag och sen blev det Skärgårdsdoktorn och massa Vänner. Egentligen tänkte jag mumsa glass också men det sket jag i...

Okej allvarligt, kan nån komma och göra min mage normal? Det här är ju helt sick... jag kanske är matförgiftad eller nåt? Har vart konstig sen jag kom hem från Kreta för en vecka sen... jag dör snart om det inte går över!!!

Aja... nu ska jag snart sussa sött... hoppas jag. Om inte magen vill annat, typ att jag ska spy.
Ciao och nattis!

1 Comments:

Blogger Paulina said...

HANNA! Öj. Hur i h-vete har du lyckats med att få in din logga-grej där uppe? HJÄLP MIG

25/9/06 13:57  

Skicka en kommentar

<< Home