söndag, juni 04, 2006

Söndag

Vaknade rätt sent idag, har vart trött hela dagen. Jobbigt jobbigt. Fortfarande mycket som känns jobbigt, men jag måste försöka "förtränga" det... jag ska försöka ha kul den här veckan. Jag måste... för mitt eget bästa.

Min kusin tar ju också studenten på fredag, och han tar det lika hårt som jag gör. Jag pratade lite med honom tidigare... känns skönt att man har varandra i såna här lägen i alla fall. <3

Var hemma hos Amanda och åt mumsigaste maten på länge! Först cyklade jag och Amanda till Ica Maxi där vi köpte massa mat, se cyklade vi hem igen och började laga hamburgertallrik. Mitt i matlagandet kom Mette och hjälpte till... Det blev hamburgare med bröd, pommes, en stor sallad, inlagd vitlök och fetaost. Och till det lättdryck, och till efterrätt Amandas mumsiga kladdkaka, som jag inte orkade så mycket av dock. Men den var god!

Nu ska jag sussa! Nattinatt!