torsdag, juni 01, 2006

Det är tuffa tider

Mitt och syrrans H&M-paket kom idag. Till mig var det två klänningar. Den ena åker tillbaka på en gång för den var för stor. Den andra var en svart wrap... och ja... det första jag tänkte när jag tog upp den ur paketet var "Den kan jag ha på morfars begravning...". Man kan väl kalla det tur, för nu har jag en klänning att ha på begravningen, den satt perfekt och är jätteskön också. Så nu behöver jag inte tänka på det. Även om det känns dumt att sitta och tänka på vad man ska ha på sig på en begravning så måste man ju fortfarande ha kläder på sig, och självklart svarta. Svarta finskor har jag redan...

Fy fan vad det här är jobbigt... jag önskar sååå att mamma var hemma.

Idag är det exakt en vecka sen jag träffade morfar sista gången... på min födelsedag. Om jag bara hade vetat det då...