onsdag, maj 31, 2006

Life goes on

Blir inte mycket blogg these days. Så mycket annat som tar tid och energi. Idag hade vi utklädnadsshowen. Det gick superbra och våran klass var lätt bäst! Jag bestämde mig imorse för att ha kul, trots att jag kanske inte borde?

Jag kanske ska följa med pappa hem till mormor och morfar sen. Eller ja... vad man nu ska kalla det. Huset som var mormor och morfars men där ingen bor längre? Jag vet inte vad man ska kalla det... Fast jag vet inte om jag är redo, om jag kommer klara av det. Det kommer kännas så grymt konstigt att vara där, och veta att jag aldrig kommer kunna åka dit något mer... aldrig cykla dit en eftermiddag bara för att säga hej och umgås lite med världens bästa morfar.

Men jag lovar, är det någon som är en ängel uppe i himlen (den tysktalande såklart) nu, så är det verkligen han.

Så jävla jobbigt.